JADILAH SEBAHAGIAN DARI MEREKA YANG SUKA KETAWA...!!!

Memuatkan ...

Rabu, 5 Januari 2011

APA YANG SUAMI FIKIRKAN KETIKA ISTERI BOGEL...???

Detail Berita
 
LELAKI tidak memikirkan 5 kg tambahan berat badan Anda. Mereka hanya bersedia memberitahu apa yang benar-benar difikirkan ketika Anda bertelanjang di hadapannya.

Berikut, terdapatnya 12 pernyataan lelaki berkenaan soalan yang satu ini, seperti diulas oleh Realbeauty.

“Wanita selalu berusaha untuk menutupi. Pasangan saya malu untuk telanjang. Jadi, lampu harus dimatikan supaya dia boleh tenang tanpa pakaian. Ketika saya memikirkan seorang wanita telanjang, saya sangat bersemangat. Beruntungnya saya, dan saya tidak pernah memikirkan hal lain kecuali betapa dia terlihat sangat hot."
-Paul (23 tahun)

"Kadang-kadang setelah berhubungan seks, pasangan saya bertanya, ‘Apa yang kamu fikirkan?’ Jujur, saya hanya berfikir tentang betapa menakjubkan dia dan bolehkah saya mengajaknya bercinta untuk berikutnya."
-Landon (25 tahun)

"Saat membayangkan wanita bogel, saya akan berterima kasih kepada Tuhan."
- Jerry (85 tahun)

"Saya sedang berfikir tentang betapa cantiknya isteri saya. Kami sudah berkahwin selama lebih dari 30 tahun dan saya masih menemukan dia begitu menarik seperti pertama kali kami bercinta. Saya harap ia merasakan hal yang sama!.”
-Jack (56 tahun)

"Saya berfikir tentang buah dadanya. Saya tidak peduli apakah tubuhnya besar, kecil, atau ideal. Payudaranya terlihat mengagumkan. Jika kami telanjang bersama, saya tidak memikirkan apa pun kecuali payudaranya, dan tentu saja, fakta bahawa ia telanjang."
-Keith (29 tahun)

"Pasangan saya senang berjalan di balik lembaran dan mematikan lampu bersama-sama dengan pakaiannya. Saya benci sekali! Saya hanya ingin melihat seluruh lekuk tubuhnya. Lelaki tidak akan memikirkan ketidaksempurnaan yang Anda miliki. Kami sangat senang berada di depan anda! Lebih seksi jika seorang wanita cukup percaya diri saat bogel dan memikirkan soal seks."
-Camden (32 tahun)

"Isteri saya sukar untuk fokus pada apa pun, kecuali 'kekurangan' yang dia lihat di tubuhnya. Tapi saya tidak melihat apa-apa kecuali kesempurnaan. Yang saya fikirkan hanyalah betapa beruntungnya saya boleh bersama seorang wanita cantik."
-Dan (44 tahun)

"Saya berharap dia bersemangat seperti saya. Saya tidak memikirkan apa pun selain bersemangat menyentuhnya."
-Ben (22 tahun)

"Ketika pasangan telanjang, saya berfikir betapa saya menjadi orang paling beruntung di dunia."
-Matius (47 tahun)

"Saya berfikir tentang bagaimana saya dapat memanjangkan waktu bercinta selama mungkin. Saya ingin dia bogel, bersama saya, sepanjang hari."
-Luc (38 tahun)

"Untuk minit yang pertama atau kedua, fikiran saya biasanya kosong. Saya hanya merasa senang dan bahagia."
-David (24 tahun)

"Saya berfikir tentang ... hanya tentang dia. Saya berfikir betapa dia kelihatan sangat cantik. Salah satu hal kegemaran saya adalah melihatnya tanpa sehelai benang pun."
-Seth (30 tahun)

0 Korang Belasah Je Nak Cakap Apapun:

Catat Ulasan