JADILAH SEBAHAGIAN DARI MEREKA YANG SUKA KETAWA...!!!

Selasa, 28 Disember 2010

WANITA TUBUH BERISI LEBIH DISUKAI LELAKI...!!!


DIKATAKAN bahawa kamera mampu membuatkan objek kelihatan lebih besar dari yang asalnya. Maka tak salah jika semakin banyak selebriti menginginkan tubuh yang sangat kurus, agar terlihat bagus di depan kamera. Beberapa di antaranya Victoria Beckham, Teri Hatcher, dan Lara Flynn Boyle.

Tapi, bagaimana dengan kehidupan sebenar? Bentuk tubuh sepertimana yang sebenarnya disukai oleh lelaki? Benarkah lelaki lebih menyukai wanita kurus? Laman Askmen memberikan jawapan yang mungkin Anda perlukan.
  • Wanita kurus atau berisi?
Ramai lelaki menyukai sedikit isi pada bahagian payudara wanita dan ramai juga lelaki menyukai kepada bokong yang indah. Perhatikan bagaimana Jennifer Lopez selalu berjaya memikat lelaki tampan seperti bekas kekasihnya, Ben Affleck. Tapi pada hakikatnya, lelaki menyukai tubuh wanita yang sedikit berisi. Bagi mereka, secara visual perkara ini sangat menarik.  
  • Mana yang lelaki sukai?
Setiap bentuk tubuh wanita itu berbeza, dan hasrat lelaki terhadap bentuk tubuh wanita tentunya memiliki perbezaan. Tapi kenyataannya, lelaki mengagumi wanita yang bertubuh lebih berisi. Pasalnya bagi lelaki, wanita tersebut kelihatan lebih “tenang dengan dirinya sendiri”. Satu hal yang penting, lelaki kurang menyukai wanita dengan bentuk tubuh yang gemuk dan nampak bulat. Bagi lelaki, wanita tersebut kelihatan tidak menarik dan sihat.  
  • Lebih berisi, lebih baik
Meskipun ulasan media biasanya menggambarkan wanita yang fit dan kurus, nyatanya banyak wanita yang lebih berisi menjadi kekaguman di mata lelaki.

Contohnya, Renee Zellweger yang seharusnya menjadi cover majalah Bazaar setelah produksi filem “Bridget Jone’s Diary” akhirnya ditolak kerana merasa dia terlalu gemuk. Jadi, sebenarnya medialah yang mendefinasikan wanita bagaimana seharusnya berpenampilan. Ingatlah, kita mempunyai peribadi yang harus menentukan bagaimana kita akan berpenampilan.

Pada ketikanya dulu, Marilyn Monroe juga begitu dipuja lelaki. Lelaki menganggap Marilyn memiliki tubuh sempurna seperti jam pasir dengan ukuran 36-26-36. Kini, ukuran wanita ideal bentuk tubuhnya adalah 34-24-34 namun dengan tambahan isi pada bahagian payudara.

Saat ini, wanita berisi lebih disukai lelaki, seperti bentuk tubuh aktres Kim Kardashian.
  • Lelaki ingin wanita yang tampak sihat
Wanita yang tampak sihat, lebih diinginkan lelaki. Hal ini yang diinginkan lelaki untuk hubungan jangka panjang. Meskipun media dengan lantangnya melemparkan imej wanita-wanita kurus. Tapi kenyataannya, media hanya memberikan gambaran wanita untuk 2 peratus dari rata-rata bentuk tubuh wanita di dunia nyata. Jadi, kini Anda tahu wanita berisi lebih menarik di mata lelaki.

8 Korang Belasah Je Nak Cakap Apapun:

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

x suke la awek berisi ni.. slalu kene kutuk dgn mmber je.. huhu..

sbnarnye kite nk tgk org kesayangan sihat.. org berisi ni slalu digambarkan sbg tidak sihat..

ade betul gak tu.. berisi bermakna berlemak.. lemak berkaitan dgn kolestrol..

kolestrol pulak penyebab sakit jantung..! :)

Lulu Amira berkata...

berisi itu comell ape..hahaha
laen org laen taste..=)

My Little Diary berkata...

den berisi gak... tapi bukan gemuk... kembang skit jer... hahaha

IllianaHidayah berkata...

kira macam dapatkan berat badan ideal la..confident dgn diri..

IRWAN AFFENDY berkata...

TAK TIDUR MALAM BEB

raz berkata...

bentuk tubuh wanita yang biasa saja blh mendtgkan kerinduan pada lelaki seperti aku

khair B berkata...

wanita gemuk maknanya dia tak syg suami....wanita gemuk menyebabkan suami cari wanita yg lebih ramping tapi berisi dipayudara dan punggungnye

Desi Maal berkata...

Indian College Girl Forced Group Fuck By Friend



Mallu Indian Bhabhi Big Boobs Nude Photo



Desi Village Aunty Porn Pictures In Jungle



Indian Virgin Girl First Time Sex Pictures



Indian Hairy Armpits Girl 52 Pictures



Susmita Sen Fucking With Two Young Boy



Katrina Kaif Real Sex Video Clips Online



Rani Mukharjee Hidden Camera Pussy Photo Leaked



School Girls Force Ass Fuck.Hard Anal Fuck By Father Video Collections.



Desi Indian Bhabhi Hairy Armpits And Hairy Pussy Video By Her Devar.



Mother And Daughter Gets Fucked In Night Train,Forced For Ass Point Fuck.



Desi Indian Village Girl Force Mouth Fuck And Hard Deep Ass Point Fucking



Indian Desi Village Aunty Big Tits And Pussy Photo



Kerala Aunty Sucking Black Dick With Chocolate Applied on it



Indian Aunties Very Big Boobs And Nipples Show



Pakistani School Teacher Aunty Input Banana In Her White Hairy Pussy Hot Wallpapers



Sexy Pornstar Lisa Ann Hardcore Anal Sex, Horny Lisa Ann Hairy Pussy Busty Tits Nude Photo After Fucked

Catat Ulasan