JADILAH SEBAHAGIAN DARI MEREKA YANG SUKA KETAWA...!!!

Isnin, 13 Disember 2010

KAMASUTRA UNTUK CAPAI PUNCAK KENIKMATAN...!!!

Detail Berita
AJARAN cinta bagi tempoh yang lama, kamasutra selalu menginspirasikan pasangan untuk mengeksplorasi beragam posisi bercinta. Tak hairanlah jika kamasutra dianggap sebagai panduan untuk memaksimumkan setiap langkah Anda mencapai puncak kenikmatan.

Kamasutra merupakan teks Weda yang termasuk dalam bahagian dari sistem falsafah India kuno. Sementara kebanyakan orang mengetahui kamasutra sebagai idea bagi posisi-posisi seks, hal lainnya adalah kamasutra mengajarkan informasi berharga tentang cinta dan hubungan percintaan yang akan menguntungkan bagi bermacam segi kehidupan manusia.

Kamasutra merupakan pengalaman intim yang "dalam". Jadi sebelum menerapkannya, maka pastikan Anda mengikuti beberapa langkah dari eHow.

1. Pelajari konteks kamasutra. Kerana kamasutra merupakan perluasan aliran pemikiran tentang hubungan percintaan romantis, seks, dan kehidupan domestik yang ditulis berdasarkan konteks sistem falsafah India kuno. Mengerti akan dasar pandangan tersebut akan menambah erti yang mendalam akan kamasutra.

2. Membaca kamasutra merupakan cara yang baik untuk membiarkan diri akrab dengan terminologi dan pendekatan tentang seks dan percintaan.

3. Baca juga buku lain untuk meringkaskan fokus yang ingin Anda tuju, kerana kamasutra memang mampu memperluaskan pengetahuan terhadap romantik dan hubungan percintaan. Setelah membaca beberapa bahagian, tentukan ketertarikan Anda dan cari dari buku lain tentang topik spesifik tersebut.

4. Baca dengan teliti pengetahuan akan posisi-posisi seksual kamasutra. Meskipun kamasutra merupakan pengetahuan penuh falsafah, tapi akan wujudnya kesukaran untuk tidak mengindahkan pengetahuan posisi-posisi seksual tersebut.

5. Praktikkan idea tentang posisi-posisi seks tersebut setiap hari. Lakukan mulai dari posisi yang lembut hingga posisi yang seakan-akan "menghancurkan" pasangan, kerana cara terbaik untuk mengeksplorasi kamasutra adalah mempraktikkan ajarannya. Lakukan yang terbaik secara interpretasi Anda, dan perhatikan secara saksama agar dapat membezakan apa yang dapat dihasilkan dan tidak berhasil untuk Anda.

0 Korang Belasah Je Nak Cakap Apapun:

Catat Ulasan