JADILAH SEBAHAGIAN DARI MEREKA YANG SUKA KETAWA...!!!

Jumaat, 24 Disember 2010

JANGAN LAKUKAN INI KETIKA BERASMARA...!!!

Detail Berita
 
BERMACAM-MACAM perkara bermasalah sering dialami sebahagian besar SUAMI ISTERI ketika berhubungan seks. Tentu semua ini terjadi bukan kerana sengaja, namun Anda dan dia perlu melakukan sebuah langkah agar tidak berulang lagi.

Apa saja sebenarnya masalah tersebut? Times of India memberikan tanda-tanda berikut:
  • Menyebut nama bekas pasangan asmara ketika klimaks
Bayangkan hal itu terjadi ketika Anda berdua mencapai orgasme. Deepti Shah (31), yang baru saja berkahwin tahun lalu bahkan memiliki kisah yang lebih buruk. Deepti melakukan rengekkan tersebut ketika berbulan madu.
  • Desakan panggilan alam
Akibat tekanan yang dikandung  ketika berasmara, pasangan memercikan air kencing saat memacu orgasme. Hal ini biasanya terjadi kepada lelaki.
  • Buang angin
Buang angin memang hanya gangguan kecil, tapi sangat tidak dianjurkan melakukannya ketika memacu kenikmatan seks. Ravi Mehra (27) merasa terkesima ketika isterinya yang diketahui menderita radang lambung, mengeluarkan angin saat bercinta. Mulai saat itu, dia mulai kurang menikmati seks dengan isterinya lagi.
  • Cakaran kuku
Banyak pasangan yang tidak sengaja mencakarkan kuku panjangnya ke tubuh pasangan saat bercinta. Bagi pihak yang melakukannya mungkin terasa enak, tapi tidak bagi pihak yang terluka akibat kukuitu sendiri.
  • Merangsang diri sendiri
Hindari dari meraba bahagian intim Anda sendiri ketika berhubungan intim, biarkan pasangan yang melakukannya untuk Anda. Hal ini dapat mengakibatkan pasangan terasa tidak diperlukan.
  • Seks hening tanpa suara
Bagaimanakah seseorang menikmati seks jika tanpa mengeluarkan suara sama sekali? Hal ini sungguh mengganggu. Keluarkan beberapa desahan dan keluhan Anda untuk memberitahu pasangan bahawa Anda menikmati seks bersamanya.
  • Keletihan dan tertidur
Seringkali pasangan tertidur selepas mencapai klimaks, pada saat pihak yang lain masih berghairah. Kanika Motwani, yang telah berkahwin selama 3 tahun mengeluh, “Masing-masing dari kami keletihan, tapi suami yang tidur paling cepat ketika bercinta. Bahkan, dia pernah tertidur saat masih foreplay. Itu sangat mengganggu saya.

0 Korang Belasah Je Nak Cakap Apapun:

Catat Ulasan